Welke administratieve taken kunnen we overnemen?
Onze medewerkers hebben veel ervaring met de administratie en boekhouding van allerlei bedrijven uit de bouwsector, zoals alle types aannemers, promotoren, architecten enzovoort. Bovendien kunnen we ook een hele hoop andere taken van je overnemen.
Prospectie
- In uw naam bellen naar prospecten of bedrijven
- Opvolgen van leads o.a. hen op geregelde momenten bellen en mailen
- Contacten met klanten onderhouden tijdens het bouwproces
HR & personeelsadministratie
- HR-management
- Uren narekenen
- Loonsadministratie in samenwerking met je sociaal secretariaat
- Uitbetalen facturen van zelfstandigen
Administratie voor je bouwbedrijf
- Controle van facturen
- Betalen van facturen
- Boekhoudkundige pre-verwerking in samenwerking met je boekhouder
- Wanbetalers contacteren
Werfondersteuning vanaf het bureau
- Aanvragen inname openbaar domein, wegafsluiting en dergelijke
- Bestellingen van materiaal
- Huur van materiaal zoals container, kraan, graafmachine aanvragen

